19 Mayıs 2012 Cumartesi

Hayatimi insanlara laf anlatmakla gecirmek isteseydim..Ögretmen olurdum !!


HAKKIMDA BİLGİN YOKSA;FİKRİNDE OLMASIN... ...BEN KİM MİYİM ;)?
.... Duymasını Bilene SES.... Çekmesini Bilene NEFES....... Gitmesini Bilene HEDEFİM....... Değerimi Bilene SEDEF........ Yaşamasını Bilene HAYAT..... Sevmesini Bilene YÜREK....... Sulamasını Bilene ÇİÇEK.. Yüreğini Sunmasını bilene KIYMET....... Savaşmasını Bilene ZAFER´im....... Ben Yürekliyim.. Yüreğimin Karşılığında YÜREK İsterim.. Sunmasını Bilene ve KIYMET gösterene.... GeLiR Gißi YaPıP KöŞeDeN U DöNüŞü YaPıYoR MuTLuLuK. MuTLu OLMaDıK ßiZDe AmA HaLa U/MuTLuYuZ. Hayatimi insanlara laf anlatmakla gecirmek isteseydim..Ögretmen olurdum !! Lakin hayat herkese baska sorular sorar ve herkes icin farkli cevaplar dogrudur.. Kendi dogrularimi kimseye uyduramam.. Herkes kendi yasar ve ögrenir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder