17 Temmuz 2012 Salı

ßυɢüɴlerde нαleт-ι rυнιyeм вυ мααleѕeғ



Okumayı seven,yazma ruhunu bu gemide açığa çıkaran,fotoğraf çektikçe çoşan bir ben var burda...İnsan seven yufka yürekli, hin fikirlilere antipati besleyen, şen fikirlilerin müptelası, gezgin ruhlu, asi-hırçın dalgalı bölgemin insan evladı.Aşırı duygusal ßir Mart kızı, tipik koç burcunun her zerresini taşıyan, riyakârsız bir ben...Yükselenimin ßaşak olması münasebeti ile zaman zaman ßenden ßaşka ßir ßende ortaya çıkaßiliyor..Sanal kültür olarak gördüğüm sosyal paylaşım sitelerinden bir beklentim yok Amacım edebiyattan çok herşeyi gözlemlemek insanlar ve iklimler arasında dolanmak hayata dair ne varsa paylaşmak ve arşivlemek.O halde varım;bu geminin kaptanıyım, miçosuyum, tayfasıyım zaman zaman da yolcusuyum.Kısacası herşeyiyim...
bazen içimi bir sıkıntı basıyor,
herşeyi bırakıp gitmek istiyorum,
çok değil belki bir kaç saat belki bir kaç gün..
arkamdaki hiç bir işi.. hiç bir sorumluluğu düşünmeden..
sadece gitmek..
gitmek dediğim öyle sessiz bir yer değil ama..
uçağa binip hoop newyork mesala.. kimseyi tanımadan..
yeni birileri ile tanışmak olabilir..
ya da kimsesiz..
cebimde düşünmeyeceğim kadar para..
yemişim.. içmişim.. kafam iyi..
biraz alışveriş..
biraz eğlence
ohhh şarj oldum, batarya dolu..
dönebilirim bıraktığım herşeye şimdi.. üstelik dönebileceğim şeylerin mutluluğu ile..
ama bak hala buradayım ve içimde öyle deli bir gitme isteği..hatta öyle ki gözümde yaş içimde sıkıntı yapacak kadar..
bugünlerde halet-i ruhiyem bu maalesef .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder