5 Şubat 2012 Pazar

Merak Ediyorum Sendeki Beni....



Bana düşlerini ödünç versene,merak ediyorum içlerinde var mıyım?
Hadi bir yalan söyle bana
De ki;“sen yaşıyorsun her birinde”Çocuk gibi inanayım...
Olsun;Yüzündeki zorlama tebessüm kadar güzeldir,
Yalancı düşler merhem olur yaraya
Çok hırpaladı kalbimi,Bu hesapsız vazgeçişler...
Merak ediyorum sendeki beni Bilmiyorum ne kadarım?
Bana düşlerini, Bir geceliğine ödünç ver....
Kendime, senin yüreğinle bakayım"

Seninle aramızdaki sadece yürek farkı değil, bakış açımızda farklı.
Sen aklınca sevdin, ben kalbimce. Sen aşk’ta mantık Ararsın, oysa ben mantıkta bile aşk ararım.
Sen uzaklığı dert edersin, benim derdim nedense hep sen olursun.
Ben aşk’a mücedele ederim, sen ise zaman kaybı. Sen aşk’ı altın tepside istersin eline,
Ben elimde sunarım yüreğimi ellerine.
Ben, sen olunca yanımda, bütün dünyaya kafa tutarım, Senin ise sadece bana gücün yeter.
Bu şartlarda benim seni sevmemi bekliyorsun, üzgünüm Senin nefesin yetmez benim aşk’a hasret yelkenlerime............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder